Klachtenregeling

Alles over het oplossen van een probleem

NIET TEVREDEN
Bent u niet tevreden over een ervaring met onze praktijk? Dat kunt u allereerst kenbaar maken bij de praktijkmanager. U kunt Caroline mailen op praktijkmanager@ctiwarmond.nl. Meestal lost dat al veel op. Ook kunt u uw opmerking, suggestie of klacht telefonisch met ons delen via 071 30 11 738.

KLACHTENREGELING
Komt u er samen niet uit of bespreekt u uw klacht liever met een onafhankelijke partij? Neem contact op met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), telefoonnummer 0900 20 25 012, €0,90 per gesprek. Wilt u een officiële klacht indienen dan kan dat via het online formulier van de beroepsvereniging KNMT.

GESCHIL?
Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg waar een commissie van vijf deskundigen uw klacht beoordeelt. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is en mag indien de klacht gegrond is, een schadevergoeding toekennen tot maximaal vijfentwintigduizend euro.

MEER INFORMATIE
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) 0900 202 5012. Beiden geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door beroepsorganisatie KNMT.

 

Uw mening telt!

Wij worden blij van feedback

Als bezoeker kunt u een bezoek aan CTI Warmond veel beter beschrijven dan wijzelf. We leren graag van feedback, om daarmee onze zorg en service naar een nog hoger niveau te tillen. Verbeterpunten, tips en ideeën zijn altijd welkom.

Typ bovenstaande code over.
keyboard_arrow_up